понедельник, 18 ноября 2013 г.

Рефлексія модуль 9-10

  
Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самоспрямовувати себе у навчанні, про роль і місце диференційованого навчання. Дуже важливим є факт , що можна простими і цікавими формами можна залучити до співпраці невстигаючих учнів. Досить багато матеріалу є по обдарованій групі, а дітей з особливими потребами менше. Я прийшла до висновку , що диференціювати навчання можна у чотирьох напрямках : зміст, процес, результат, середовище та навчання. Комп'ютерні технології відіграють важливу роль у навчанні, але саме навчання залежить від правильно поставлених завдань вчителем та правильно визначених цілей.

Комментариев нет:

Отправить комментарий